فروشگاه جامع تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی و . . . اگر فایل مورد نظرتان وجود نداشت بااین شماره 09160593559 ارتباط برقرار کنید اگر مقدور بود برایتان فراهم می شود .با تشکر

دسته بندی محصولات

محبوبترین محصولات

در تلگرام همراه ما باشید با اطمینان خرید کنید

اطلاعیه فروشگاه

در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید.در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.راه های اربتاطی با ما شماره 09160593559یا ایمیلsajjad.behmard001@gmail.com با تشکر

پاورپوینت مديريت استراتژیك ازایده تا عمل

پاورپوینت مديريت استراتژیك ازایده تا عمل

مشخصات فایل

عنوان: پاورپوینت مديريت استراتژیك ازایده تا عمل

قالب بندی: پاورپوینت

تعداد اسلاید : 149

 

 

 

 

 

 

 

محتویات

فهرست مطالب

بخش اول:

  مروری بر مفاهیم- اصول  و مراحل مدیریت استراتژیک

بخش دوم:

  استراتژی در عمل با رویکرد ارزیابی متوازن عملکرد

بخش سوم:

  نقشه های استراتژی

 

 

 

 

بخش اول

مروری بر مفاهیم- اصول  و مراحل مدیریت استراتژیک

آلیس در سرزمین عجایب

  آلیس گفت:

” لطفاً به من بگویید که از کدام مسیر   می توانم از اینجا بروم؟“

  گربه پاسخ داد:

” بستگی دارد که به کجا می خواهی بروی“؟

  آلیس گفت:

”برای من کجا اهمیت ندارد“.

  گربه در پاسخ گفت:

”پس مهم نیست که از کدام مسیر بروی“.

 

 

 

 

 

 

سیر تاریخی استراتژی

 

  كتاب هنر جنگ نوشته Sun – Tzu سردار چيني در 340 سال قبل از ميلاد بسياري از مفاهيم استراتژي را معرفي كرد .
 در اوايل دهه 1960 وزارت دفاع آمريكا تجربيات مهم و استراتژيك مربوط به جنگ جهاني دوم را تدوين و مباني برنامه ريزي استراتژيك را پايه گذاري كرد .
 دو سال بعد  Alfread Chandler استاد دانشگاه هاروارد و در سال 1965 Keneth Andrews اين مفاهيم را در دنياي كسب و كار مطرح ساختند.
 شركت لاكهيد به مديريت آقاي ايگورانسوف  اولين شركتي بود كه توانست برنامه ريزي استراتژيك را بكار گرفته و با موفقيت آنرا پياده نمايد.
 
 
 
 
 

ادبيات استراتـژي

واژه استراتژي در لغت يوناني هنر ژنرالها است كه اولين بار در ميدان جنگ متولد شد .

- گروه مشاورين بوستون مي گويد :

استراتژي  یعنی ايجاد مزيت منحصر به فرد براي تمايز سازمان از رقبا 

-هنري مينز برگ صاحب نظر برجسته استراتژي را در پنج كلمه مي گويد:

طرح Plan، تمهيد Ploy ، الگو Pattern ، وضعيت Position ، ديدگاه   Perspective       

- بروس هندرسون مي گويد:

( جايگاه سازمان در ميدان هاي رقابتي )‌

-گروه مشاوران مك كنزي مي گويد:

( درك ابعاد مختلف ساختار و مباني رقابت در آن )‌

• گری هامل:

استراتژی برنامه نیست، بلکه یک طرز نگرش است که اساس آن را تشخیص فرصت های اساسی و دستیابی به منافع نهفته در این فرصت ها تشکیل می دهد.

 

 

 

 

 

تبيين رويكرد استراتـژي

همگي اين تعاريف و تعابير مختلف درست هستند «اگر و فقط اگر » فلسفة استراتژي را به همراه داشته باشند.يعني بردرك و استفاده از فرصتها  استوار باشد.

 بدون درك فرصتهاي استراتژيك ، استراتژي امري كاملاً بي ثمر خواهد بود . در واقع فرصتها درونمايه اصلي استراتژي و بدون آن هيچ نتيجه اي عايد نخواهد شد.

 

 

 

 

 

 

تعريف استراتژي

طرح عمومي و گسترده در راستاي رسيدن به اهداف سازمان .

تعريف مديريت استراتژيك

هنر و علم تدوين ، اجرا و ارزيابي وظایف چندگانه كه سازمان را قادر مي سازد به هدفهاي بلند مدت، میان مدت و كوتاه مدت خود دست يابد  .  

 و . . . .


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 9,900 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file123_1927439_2610.zip1.5 MB





آخرین محصولات فروشگاه

نظرسنجی

مقطع تحصیلی شما ؟!
بازدید کننده محترم شما در چه رده سنی می باشید ؟ ؟ ؟

آمارگیر وبلاگ

وضعیت آب و هوا

هدایت به بالای صفحه

ساعت و تاريخ

الکسا