فروشگاه جامع تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی و . . . اگر فایل مورد نظرتان وجود نداشت بااین شماره 09160593559 ارتباط برقرار کنید اگر مقدور بود برایتان فراهم می شود .با تشکر

دسته بندی محصولات

محبوبترین محصولات

در تلگرام همراه ما باشید دریافت پروژه

اطلاعیه فروشگاه

در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید.در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.راه های اربتاطی با ما شماره 09160593559یا ایمیلsajjad.behmard001@gmail.com با تشکر

پاورپوینت بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه

پاورپوینت بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه
دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی و تحلیل ساختار بازار انحصار چند جانبه،
در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
 
مقدمه
بازار انحصار چند جانبه
مدل هاي انحصار چند جانبه
مدل كورنو
 تشريح رفتار تقاضا در مدل كورنو
مدل برتراند
مدل اج ورث
تشريح رفتار تقاضا در مدل اج. ورث
مدل چمبرلين
رفتار تقاضا و سود در مدل چمبرلين
مدل سوئيزي
تشريح رفتار تقاضا و سود در مدل سوئيزي
مدل كارتل
رفتار تقاضا براي كارتل متمركز شده
رفتار تقاضا براي كارتل براساس سهميه بندي بازار
رفتار تقاضا و هزينه كارتل متمركز شده
 رفتارهاي هزينه اي توليد و قيمت دو انحصارگر
رهبري قيمت
تعادل بلندمدت در شرايط انحصار چند جانبه
آثار اقتصادي انحصار چند جانبه
 آثار سوء اقتصادي ساختار بازار در انحصار چند جانبه
 
 
بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه:
بازار: همه خریداران و فروشندگانی که به داد و ستد کالا یا خدمت خاص می پردازند.
ساختار بازار:  سامانه تعداد تولید کنندگان محصولی خاص که در تعامل با خریداران هستند. انواع حالت‌های ساختار بازار به صورت زیر است:
 رقابت کامل :  تعداد زیادی خریدار و فروشنده با کالا و خدمت یکسان در بازار وجود دارند.
 رقابت انحصاری : تعداد زیادی فروشنده یک نوع محصول خاص و تعداد زیادی خریدار وجود دارند، ولی فروشندگان از طریق ایجاد تمایز در محصولات خود  به رقابت می‌پردازند.
 انحصار چندجانبه : تعداد معدودی فروشنده  و تعداد زیادی خریدار وجود دارد. 
انحصار کامل:  فقط یک فروشنده و تعداد زیادی خریدار در بازار وجود دارد.
 انحصارکامل در طرف تقاضا :  تنها یک خریدار و تعداد زیادی عرضه کننده در بازار وجود دارد.
 انحصار چندجانبه در طرف تقاضا: در این حالت، تعداد فروشندگان محصول در بازار بسیار زیاد است، ولی تعداد کمی خریدار در بازار وجود دارد.
و . . .



اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file123_1995567_1322.zip160.6k





آخرین محصولات فروشگاه

نظرسنجی

مقطع تحصیلی شما ؟!
بازدید کننده محترم شما در چه رده سنی می باشید ؟ ؟ ؟