فروشگاه جامع تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی و . . . اگر فایل مورد نظرتان وجود نداشت بااین شماره 09160593559 ارتباط برقرار کنید اگر مقدور بود برایتان فراهم می شود .با تشکر

دسته بندی محصولات

محبوبترین محصولات

در تلگرام همراه ما باشید دریافت پروژه

اطلاعیه فروشگاه

در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید.در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.راه های اربتاطی با ما شماره 09160593559یا ایمیلsajjad.behmard001@gmail.com با تشکر

پاورپوینت رسانه‌هاي اجتماعی

پاورپوینت رسانه‌هاي اجتماعی
دانلود پاورپوینت با موضوع رسانه‌هاي اجتماعی،
در قالب ppt و در 14 اسلاید، قابل ویرایش.
 
 
بخشی از متن پاورپوینت:
مفهوم رسانه اجتماعي:
 هنوز فيل مولوي است در همه جا:  you-just-don’t-get-it
 هنوز يك طيف معنايي است بين رسانه و اجتماع و  اگر از سويه رسانه به آن نگاه كنيد خيلي حرف‌ها مي‌توان زد و اگر از سويه اجتماع به آن بنگريد؛ بازهم خيلي حرف‌هاي ديگر مي‌توان زد.
 من بر اين باورم كه هم متخصصان عرصه مطالعات رسانه‌اي و ارتباطات جمعي  و هم جامعه‌شناسان و هم خيلي‌هاي ديگر در اين معنا سازي ذيمدخل هستند و فقط بايد با حوصله به حرف‌هاي هم گوش كنند و به ديالوگ باور داشته باشند
 البته عده‌اي هم هستند كه اصرار به تصويب يك تعريف فوري چه از خود رسانه اجتماعي دارند و چه از برند زدن بر رسانه‌هاي اجتماعي موجود.
 براي جلو رفتن يك تعريف زير ساختي مورد توافق اين است: رسانه اجتماعي؛ فرمت است؛ اپليكيشن وب پايه (وب 2) است كه همه جا حاضر و هميشه در دسترس است و امكان دوسويه‌گي را براي تبادل ديتا از نوع محتواي توليد شده توسط كاربر بين افراد و جوامع از كوچك تا بزرگ فراهم مي‌سازد.
 دو اصطلاح همزاد رسانه‌هاي اجتماعي:
 محتواي توليد شده توسط كاربر (UGC: user-generated content)
 رسانه توليد شده توسط  مصرف كننده (CGM: consumer-generated media)

تاريخ كوتاه تولد رسانه‌هاي اجتماعي:
 از نظر من تاريخ رسانه‌هاي اجتماعي به سرويس‌هاي تلفني وويپ (Voice over IP) مثل دايل پد و غيره؛ برمي‌گردد ولي هرچه جلوتر آمديم امكانات بيشتر شد:
 ژئوسيتيز (Geocities) (1994): خانه در شهرهاي رايگان وب |  ياهو آنرا خريد و مسدوش كرد.
 وبلاگ‌ها (1997) امتداد آن‌ها تا ميكروبلاگ توئيتر
 دانشنامه آزاد ویکی پدیا (2001) همكاري‌جويي دسته‌جمعي براي توليد محتوا
 ماي اسپيس (Myspace) و اي او ال (AOL) و اورکات (Orkut) (2002)
 لينكداين (LinkedIn) (2003) حرفه‌اي‌تر و تجاري‌‌تر (وب‌سايت‌ شبكه‌ اجتماعي)
 فيسبوك (Facebook) و فليكر (Flickr) (ژانر تصويري) (2004)
 ديگ (Digg) و توئيتر (Twitter) مدل‌هاي خبري‌تر اين رسانه‌ها
 گوگل باز (Buzz) (2010) تجربه ناموفق در ارتباط با جي‌ميل و بعد گوگل پلاس
 لری پیج از بنیانگذاران گوگل: فيسبوك يك باغ بسته‌ براي گروگان گرفتن کاربران و سیاست‌های آن قاتل نوآوری است.
و . . .

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file123_2002078_8979.zip613.2k





آخرین محصولات فروشگاه

نظرسنجی

مقطع تحصیلی شما ؟!
بازدید کننده محترم شما در چه رده سنی می باشید ؟ ؟ ؟