فروشگاه جامع فایلهای دانشجویی و دانش آموزی

فروشگاه جامع تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی و . . . اگر فایل مورد نظرتان وجود نداشت بااین شماره 09160593559 ارتباط برقرار کنید اگر مقدور بود برایتان فراهم می شود .با تشکر

فروشگاه اختصاصی در تلگرام همراه ما باشید

اطلاعیه فروشگاه

در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید.در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.راه های اربتاطی با ما شماره 09160593559یا ایمیلsajjad.behmard001@gmail.com با تشکر

پاورپوینت بررسی تاثیر منابع اجتماعی اطلاعات بر تشخیص فرصت در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی

پاورپوینت بررسی تاثیر منابع اجتماعی اطلاعات بر تشخیص فرصت در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی
توضیحات:
دانلود پاورپوینت با موضوع  بررسی تاثیر منابع اجتماعی اطلاعات بر تشخیص فرصت در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی شهر تهران ،
در قالب ppt  و در 55 اسلاید، قابل .یرایش.
 
 
بخشی از متن پاورپوینت:
بیان مسئله:
نکته مشترکی که در اکثر تحقیقات مربوط به تشخیص فرصت به چشم می‌خورد تاکید بر نقش کلیدی اطلاعات در شناسایی فرصت توسط افراد است. کارآفرین باید بتواند به طریقی اطلاعات مربوط به صنایع خاص، تکنولوژی‌های در دسترس، بازار و سیاست‌های دولت را بدست آورد، تفسیر کند و در جهت ایجاد و رشد کسب و کار خود از آنها استفاده کند.
    یکی از منابع بالقوه چنین اطلاعاتی که در تحقیقات پیشین توجه زیادی به آن نشده است، تماس‌های کارآفرین با سایر افراد است. پژوهش سینگ (2000)، آرنیوس (2005) و ازگن (2006) نشان دادند که کارآفرینان با شبکه‌های اجتماعی بزرگتر فرصت‌های بیشتری را تشخیص می‌دهند  مطابق مدل اوزگن و همكاران منابع اجتماعي اطلاعات عبارتند از: حضور مربی و راهنما، افراد خانواده و دوستان نزدیک، شبکه‌های صنعتی غیررسمی و اجتماعات حرفه‌ای.
    باتوجه به اينكه رشد وتوسعه كسب وكارهاي كوچك و متوسط در صنايع غذايي كشور بسيار چشمگير است لذا پژوهش حاضر درصدد است به اين مساله پاسخ بدهد كه آیا منابع اجتماعی اطلاعات تاثيري بر تشخيص فرصت‌هاي كارآفريني در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی فعال در شهر تهران دارند؟
و  . . . .
 
 
فهرست مطالب:
بیان مسئله
هدف اصلی از انجام تحقیق
 اهداف فرعی از انجام تحقیق
مدل مفهومی تحقیق
فرضیه اصلی تحقیق
تشخیص فرصت و نقش محوری اطلاعات
روش تحقيق
جامعه آماری
حجم نمونه و روش نمونه گیری
تعيين اعتبار دروني
روش‎هاي تجزيه و تحليل داده‌ها
تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق
پیشنهاداتی برای مدیران کسب و کارهای کوچک و متوسط
پیشنهاداتی برای مدیران دولتی و سیاست‌گذاران بخش صنعت کشور
نتیجه گیری
 


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file123_2102522_5583.zip219.8k